GOOGLE ADS

rusmetals.blogspot.com

вторник, 7 мая 2019 г.

Формування психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі (магистерский диплом)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 7
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 7
1.1. Психологічна готовність до професійної діяльності як обєкт психологічного дослідження у вітчизняній та зарубіжній науці 7
1.2. Особливості професійної діяльності педагога в системі інклюзивної освіти 21
Висновки до розділу 1 37
Розділ 2. Експериментальне дослідження рівня сформованості професійної готовності педагогів до роботи з дітьми дошкільного навчального закладу з особливими освітніми потребами 40
2.1. Організація та методи проведення дослідження 40
2.2. Аналіз та інтерпретація рівнів психологічної готовності педагогів ДНЗ до роботи з дітьми з ООП 47
Висновки до розділу 2 65
РОЗДІЛ 3. ПРОГРАМА ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 68
3.1. Обгрунутвання і зміст програми формування психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 68
3.2. Аналіз результатів проведення формуючого експерименту формування психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 88
Висновки до розділу 3 101
ВИСНОВКИ 103
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 108
ДОДАТКИ 114








Скачать - Формування психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі

Партнер: https://z3.com.ua/

© 2019 100Ballov.com.ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий