ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ МЯСОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ 5
РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16
2.1. Стратегічний аналіз м'ясної галузі на якому працює підприємство 16
2.2. Коротка загальна характеристика підприємства 22
2.3. Стратегічний аналіз основних показників діяльності підприємства та оцінка його внутрішнього потенціалу 24
2.4. Стратегічний аналіз МсКіnsеу-аналіз ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат» 32
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
Скачать - Згідно методички 10 варіант
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментариев нет:
Отправить комментарий