Вступ 3
Розділ 1. Стисле викладення теоретичного розділу роботи 4
Розділ 2. Аналіз діяльності бази практики 21
1) тенденції ринку функціонування і стан макросередовища підприємства 21
2) короткі відомості із історії створення підприємства, його внутрішній ресурсний потенціал 24
3) характеристику ринкових позицій, перспективних сегментів та потенційних можливостей підприємства, оцінку відповідності цим показникам його маркетингової стратегії 24
4) стратегічний аналіз зовнішнього маркетингового середовища підприємства 25
5) організаційну структуру підприємства і роль відділу маркетингу, його склад, функції, взаємозв'язок з рештою підрозділів та зовнішніми контрагентами 29
6) особливості процесу проведення маркетингових досліджень (збирання інформації) на підприємстві 31
7) маркетинговий комплекс підприємства 35
8) процеси планування та контролю маркетингової діяльності, організаційна структура управління маркетингом 36
9) планові та перспективні напрями маркетингової діяльності 38
10) аналіз фінансово-економічного стану підприємства в динаміці за останні 2-4 роки 39
Розділ 3. Внесення та обґрунтування пропозицій щодо оптимізації роботи підприємства на засадах маркетингу 46
Висновки 49
Список використаної літератури 50
Додатки 54
Скачать - Формування конкурентних переваг підприємства ТОВ
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментариев нет:
Отправить комментарий