Вступ 3
1. Теоретичні основи конкурентної стійкості підприємства 6
1.1. Сутність конкурентної стійкості підприємства 6
1.2. Характеристика факторів забезпечення та підвищення конкурентоспроможності організації1 14
1.3. Методологія аналізу конкурентного статусу суб'єктів ринкових відносин 18
Розділ 2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства ТОВ «Дана-Мода» 24
2.1. Загальна характеристика підприємства 24
2.2. Аналіз основних техніко-економічних показників 36
2.3. Аналіз фінансового стану підприємства 51
2.4. Аналіз конкурентоспроможності підприємства 62
Розділ 3. Шляхи підвищення конкурентної стійкості підприємства в ринкових умовах господарювання. 71
3.1. Визначення проблем у діяльності підприємства та шляхів їх подолання 71
3.2. Обґрунтування доцільності та розрахунок ефективності підприємства за рахунок впровадження нових заходів 76
3.3. Економічна ефективність реалізації проекту 98
Висновки до третього розділу 100
Висновки 102
Список використаної літератури 108
Додатки 118
Скачать - Стратегія підвищення конкурентної стійкості підприємства в ринкових умовах господарювання
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментариев нет:
Отправить комментарий