ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДУ, ДЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРОЦЕС ОБСЛУГОВУВАННЯ, КОНТИНГЕНТУ СПОЖИВАЧІВ, ОСОБЛИВОСТЕЙ ЙОГО ПОПИТУ. ВИДИ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЩО ПРОВОДЯТЬСЯ У ДІЮЧОМУ ЗАКЛАДІ 5
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СКЛАДУ СТАНУ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИРОВИННИХ, ПРОДОВОЛЬЧИХ, ПРОСТОРОВИХ ТА ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ДІЮЧОГО ЗАКЛАДУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОЇ ПІДГОТОВЧОЇ РОБОТИ ДО ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ 14
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ШЛЯХІВ ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ДІЮЧОМУ ЗАКЛАДІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 33
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТОК А 45
Скачать - Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в чайному салоні
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментариев нет:
Отправить комментарий