ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СУТНОСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4
1.1. Сутність інновацій та інноваційної діяльності 4
1.2. Інноваційні продукти в готельному господарстві 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «ІНТЕРКОНТИНЕНТАЛЬ» (м. КИЇВ) 18
2.1. Аналіз діяльності готелю «Інтерконтиненталь» 18
2.2. Аналіз інноваційної діяльності готелю «Інтерконтиненталь» 21
2.3. Аналіз інноваційної діяльності ресторану «Комільфо» при готелі «Інтерконтиненталь» 26
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ ІННОВАЦІЙ В РЕСТОРАНІ «КОМІЛЬФО» ПРИ ГОТЕЛІ «ІНТЕРКОНТИНЕНТАЛЬ» 29
3.1. Розробка інноваційного продукту в ресторані «Комільфо» 29
3.2. Обґрунтування проекту 31
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
Купить работу можно по ссылке:
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментариев нет:
Отправить комментарий