ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретично-методологічні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємства – суб'єкта ЗЕД 7
1.1. Сутність та основні принципи розробки маркетингових стратегій підприємств 7
1.2. Теоретичні підходи до оцінки ефективності впровадження маркетингових стратегій на підприємствах – суб'єктах ЗЕД 22
1.3. Світовий досвід реалізації маркетингових стратегій підприємств 30
Висновки до розділу 1 38
РОЗДІЛ 2.1. Дослідження маркетингової стратегії ТОВ «Промислове рішення» 40
2.1 Аналіз фінансового стану ТОВ «Промислове рішення» 40
2.2. Організація зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві ТОВ «Промислове рішення» 47
2.3 Оцінка ефективності маркетингової стратегії ТОВ «Промислове рішення» 56
Висновки до розділу 2 70
РОЗДІЛ 3. Підвищення ефективності ТОВ «Промислове рішення-торгівельна мережа» при впровадженні нових маркетингових стратегій 72
3.1 Обгрунтування заходів для підвищення ефективності діяльності ТОВ «Промислове рішення-торгівельна мережа» 72
3.2 Оцінка ефективності діяльності ТОВ «Промислове рішення-торгівельна мережа» з урахуванням нових заходів 88
3.3 Прогноз розвитку підприємства з урахуванням запропонованих заходів 98
Висновки до розділу 3 105
ВИСНОВКИ 108
СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 113
Додатки 119
Скачать - 2 теми та плані до них
Партнер: https://z3.com.ua/
Комментариев нет:
Отправить комментарий